JUHÁSZ KATA TÁRSULAT
35 perc (+foglalkozás)
35 perc (+foglalkozás)
BEMELEGÍTÉS / WARM UP (7+)
Warm-up
Warm-up
Az Aulea Alapítvány 2005 óta foglalkozik
művészeti produkciók létrehozásával, bemutatásával, kulturális események
szervezésével és 2010 óta ezekhez kapcsolódóan művészeti neveléssel. Missziónk
elősegíteni, hogy a felnövő generációk minél élénkebben részesüljenek az élő
kultúrából, találkozzanak haladó hagyományaival, és a színházon keresztül
közösségi élménnyel gazdagodjanak.
Szervezetünk beavató táncszínházi tevékenysége érdekében könnyen utaztatható, szerény technikai igényű tantermi előadásokat és ezekre épülő iskolai foglalkozásokat, valamint komplex színháznevelési programunk keretében kifejezetten az ifjúsági közönséget megszólító 2 lépcsős színházi előadásokat hozunk létre. Gondoskodunk róla, hogy ezek eljussanak a célközönséghez, mert hitünk, hogy ez jelentős szerepet játszik a gyermekek, a fiatalok személyiségfejlődésében, képességeik kibontakoztatásában és innovatív gondolkodásmódjuk kialakításában.
Művészeti koncepciónkat az esetek jelentős részében a maximális mobilitás ennek megfelelően a különböző terekhez való adaptálhatóság és a minél redukáltabb technikai igények határozzák meg, miközben témaválasztásunk mindig a választott korcsoport és közönségréteg horizontját tartja szem előtt.
Bemelegítés (Warm up) című előadásunkat kifejezetten tornatermi helyszínre készítettük, a felsőtagozatos 9-13 éves korcsoportnak. Azonban az elmúlt 2 évben különböző korosztályoknak- alsó-tagozatos, középiskolás és felnőtt közönségnek is sikerrel játszottuk a darabot.
A „bemelegítés” címet konkrét és metaforikus értelemben is használjuk. Metaforikus értelmében egzisztenciális állapotként, általánosabb síkon: az emberi életre, a kapcsolatokra, a közösségben való létezésre fókuszálva vetjük föl a bemelegítés témáját. Mondhatjuk, hogy az ember, -ha nem is gondol erre– különböző életkoraiban, élete különböző stádiumaiban- mindig bemelegít: készül, edz, felkészül valamire. Gyermekként, majd kisebb vagy nagyobb kamaszként készül, „melegít” a felnőtt életre, annak a - több-kevesebb változtatással - mindannyiunk életében lefuttatandó „programnak” a végrehajtására, amely fizikai (élő) és társas lény mivoltunkból következik.
Szervezetünk beavató táncszínházi tevékenysége érdekében könnyen utaztatható, szerény technikai igényű tantermi előadásokat és ezekre épülő iskolai foglalkozásokat, valamint komplex színháznevelési programunk keretében kifejezetten az ifjúsági közönséget megszólító 2 lépcsős színházi előadásokat hozunk létre. Gondoskodunk róla, hogy ezek eljussanak a célközönséghez, mert hitünk, hogy ez jelentős szerepet játszik a gyermekek, a fiatalok személyiségfejlődésében, képességeik kibontakoztatásában és innovatív gondolkodásmódjuk kialakításában.
Művészeti koncepciónkat az esetek jelentős részében a maximális mobilitás ennek megfelelően a különböző terekhez való adaptálhatóság és a minél redukáltabb technikai igények határozzák meg, miközben témaválasztásunk mindig a választott korcsoport és közönségréteg horizontját tartja szem előtt.
Bemelegítés (Warm up) című előadásunkat kifejezetten tornatermi helyszínre készítettük, a felsőtagozatos 9-13 éves korcsoportnak. Azonban az elmúlt 2 évben különböző korosztályoknak- alsó-tagozatos, középiskolás és felnőtt közönségnek is sikerrel játszottuk a darabot.
A „bemelegítés” címet konkrét és metaforikus értelemben is használjuk. Metaforikus értelmében egzisztenciális állapotként, általánosabb síkon: az emberi életre, a kapcsolatokra, a közösségben való létezésre fókuszálva vetjük föl a bemelegítés témáját. Mondhatjuk, hogy az ember, -ha nem is gondol erre– különböző életkoraiban, élete különböző stádiumaiban- mindig bemelegít: készül, edz, felkészül valamire. Gyermekként, majd kisebb vagy nagyobb kamaszként készül, „melegít” a felnőtt életre, annak a - több-kevesebb változtatással - mindannyiunk életében lefuttatandó „programnak” a végrehajtására, amely fizikai (élő) és társas lény mivoltunkból következik.
Mozgásvilágát tekintve
az a darab, amit a cím is sejtet: bemelegítés, amely során a szereplők a test mozgásra
való felkészítésétől eljutnak a látványos,
akrobatikus elemekig, valamint az
egységes, közös táncig.
Considering its world of movement, this play – as suggested by its title – is really a warm-up, in which the dancers first prepare their bodies for movement then they get to the acrobatic, spectacular elements and to the uniform, common dance.
Előadják: Arnaud Blondel, Mikó Dávid,Takács Lacek
Koreográfus: Juhász Kata
Zeneszerző: Csizmás András
Szövegek: Müller Péter Sziámi és a táncosok
Konzultáns: Lóky Tamás, Drámapedagógus konzultáns: Bethlenfalvy Ádám, Kámán Orsolya
Akrojóga konzultáns: Michal Maciaszek
Produkciós partnerek, támogatók: NKA, EMMI, Zawirowania, Nemzetközi Visegrádi Alap VARP- PA rezidencia program, Műhely Alapítvány, SÍN Kulturális Központ
Considering its world of movement, this play – as suggested by its title – is really a warm-up, in which the dancers first prepare their bodies for movement then they get to the acrobatic, spectacular elements and to the uniform, common dance.
Előadják: Arnaud Blondel, Mikó Dávid,Takács Lacek
Koreográfus: Juhász Kata
Zeneszerző: Csizmás András
Szövegek: Müller Péter Sziámi és a táncosok
Konzultáns: Lóky Tamás, Drámapedagógus konzultáns: Bethlenfalvy Ádám, Kámán Orsolya
Akrojóga konzultáns: Michal Maciaszek
Produkciós partnerek, támogatók: NKA, EMMI, Zawirowania, Nemzetközi Visegrádi Alap VARP- PA rezidencia program, Műhely Alapítvány, SÍN Kulturális Központ